2013年8月24日 星期六

尋找MUA 2 & confirm

上回提到, 先試左Candy Tong, 雖然整體好好, 不過又好似達唔到自己希望既妝效, 所以決定試多一個; 當初部做research時, shortlist左3個, 其中2位MUA都係Zing makeup school畢業, 估計風格都會比較接近, 所以決定試妝頭都合心水既Sharon Leung~

試妝係尖沙咀一間樓上商場「一格」舖位 (真係好細, 連Sharon都建議陪黎試妝既朋友都要遲一個鐘先到), 入到去未坐低, Sharon就一口氣講儘醜話: 試妝只係試, 反映唔到big day真實情況 blah blah blah~~~~ 果下呆左, 雖然知到網上評語佢好有性格, 以為自己唔駛公主式照顧, 無有怕, 有左心理準備都仍然有d意外

然後就分析開始我既面形, 呢part唔係單純既批評, 講得好中肯, 講到優點同缺點, 又會講適合邊種妝容, 髮型又應該要點~ Exactly就係自己口味   審美觀80%配合! 原來扣走既分數全部追返曬!!

口水多過浪花咁講左好一陣後, 準備上妝, 一打開化妝包, 分數又馬上飆升: 化妝包乾淨整潔! 始終MUA一個月幫咁多人化妝, 衛生情況絕對反映在細節之上~
好多MUA都強調自己用一流既product, 但令我超級意外既係Sharon既化妝掃係 白! 鳳! 堂!
大家未必認識, 但白鳳堂係日本一級既化妝掃生產工作坊, even Tom Ford要推出化妝品, 化妝掃都要係由白鳳堂製造!!!! 一枝細細既眼影掃都要4-5百一枝, 真係好捨得

基本貼完假眼睫毛/ 雙眼皮貼果下, 已經想大叫: Sharon我要confirm你做我婚禮MUA!!! 完全化到自己最愛化妝師Kevyn Aucoin同Lisa Eldridge既風格: makeup is not transformation, is to create a more beautiful version of yourself! 化完妝只係隱惡揚善, 而唔會唔認得自己!

然後底妝, 然後髮型, 只可以講完完全全係心目中需要既化妝style, 中間不停同Sharon講我會confirm, 佢都叫我睇多陣, 睇多陣先, 絕不hard sell

自己明知一盤髮就好肉酸, 原來Sharon都認為可以一試, 個chignon梳左一半就明白我真係唔夾, 馬上轉style, 整左個好似Gwen Stefani既all back款, 連朋友都大讚係2次試妝最靚既髮型~ 自己確定可以完全放心



當然, 人無十全, Sharon亦有佢既缺點:
底妝做唔到flawless, 雖然係混2色粉底, 最擔心既配色無出錯, 不過finishing唔夠靚
眼線一樣, 好似唔夠smooth, 細節位未必完美 (謎之聲: 婚禮始終無人留意到眼線smooth 唔smooth, total look緊要d)
其次夠細心, 處理假眼睫毛唔小心督到一下, 好痛
重要既係好似一開始講, Sharon真係好有性格, 講野直接, 不停提我要減肥 (呢part我真係無得say no!), 有彈有讚, 係咁讚我靚女 (係咪講野好直先 ), 自己覺b2b情緒都比較敏感, 好易介意人地既說話, 所以大家要諗下怕唔怕

如果唔係玻璃心, 又希望得到荷里活紅地毯style妝既 b2b絕對推介搵Sharon Leung

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...